آکادمی بین المللی دان
DAAN ACADEMY

نمونه سوالات معماری ایتالیا

نمونه سوالات معماری ایتالیا و منابع آزمون معماری ایتالیا برای دانشجویان متقاضی کسب بورسیه تحصیلی ایتالیا در رشته معماری تهیه شده است. رشته معماری در دانشگاه های ایتالیا به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شود. بنابراین دانشجویان بسیاری مایل هستند در آزمون تولک این رشته شرکت کنند.

مشخصا برای شرکت در این آزمون باید آمادگی لازم را کسب کرد. آکادمی دان با تهیه منابع و نمونه سوالات معماری ایتالیا، گام به گام در کنار شما خواهد بود.

آیتم های اضافه شده اردیبهشت 1402

آمادگی حداکثری با سوالات معماری ایتالیا

برای رسیدن به بیشترین سطح آمادگی برای آزمون و شناخت ساختار آزمون مهندسی معماری، نمونه سوالات معماری ایتالیا به داوطلبان رشته های معماری کمک میکند از رقبای خود پیشه بگیرند. 50 سوال در آزمون معماری ایتالیا طرح میشود و شما 100 دقیقه وقت دارید به سوالات پاسخ دهید. هر پاسخ صحیح 1 امتیاز، هر سوال بی پاسخ 0 امتیاز و اگر سوالی را اشتباه پاسخ دهید، 0.25 امتیاز منفی کسب می‌کنید.

آمادگی حداکثری با سوالات معماری ایتالیا

روش استفاده از منابع آزمون معماری ایتالیا

تعداد بسیاری از سوالات ورودی معماری ایتالیا برای دانشجویان تهیه کرده‌ایم. با این حال آیا فقط نمونه سوالات برای آمادگی آزمون کافی است؟ مشخصا پاسخ به این سوال خیر است. به همین دلیل کتاب های درسی به زبان اصلی که نمونه سوالات از این کتاب‌ها طرح شده اند نیز برای شما آماده شده است. از طرف دیگر سیلابس آزمون معماری ایتالیا نیز برای شما تهیه شده اند. پس زمانی که با سوالات مواجه شدید، از طریق لیست سیلابس درسی به بخش مربوطه در کتاب ها مراجعه کنید و شروع به یادگیری کنید.

منابع آزمون معماری ایتالیا

برنامه ریزی دقیق روزانه برای یادگیری منابع آزمون معماری ایتالیا نیز میتواند بیشترین کمک را برای شما به ارمغان بیاورد. در صورتی که نقاط ضعف شما بیش از اندازه است میتوانید از دوره های آمادگی آزمون هم استفاده کنید.

کارگاه حل سوالات آزمون معماری ایتالیا

دوره های آموزشی آمادگی آزمون به صورت آنلاین برای متقاضیانی که نمونه سوالات آزمون معماری ایتالیا را تهیه کرده اند، برگزار میشود. فراموش نکنید که اگر سطح علمی شما به صورت گام‌به‌گام توسط اساتید متخصص ارزیابی شود، جایگاه علمی شما مشخص میشود و این امر باعث دریافت آموزش بهتر شما میشود. نقاط ضعف و مشکلات شما توسط اساتید بررسی میشود و بهبود بخشیده می‌شوند. کارگاه حل تمرین به صورت آنلاین و روزهای جمعه برگزار میشود. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران آکادمی بین‌المللی دان تماس بگیرید.

آمادگی حداکثری با سوالات معماری ایتالیا

 2 بخش اصلی نمونه سوالات معماری

آزمون ورودی رشته های معماری و مهندسی به صورت کلی، شامل دو بخش است.

بخش اول دانش آکادمیک متقاضی را مورد ارزیابی قرار میدهد. سوالات این بخش از دروس ریاضیات و علوم ( فیزیک و شیمی) طرح می شود و هدف سنجش سطح شما در دروسی است که در دبیرستان یاد گرفته اید.

بخش دوم سوالات آزمون معماری ایتالیا از دو درس منطق و درک مطلب است که مهارت های شخصی شما در حل مسئله و مهارت خواندن (Reading) مورد ارزیابی قرار میدهد. فراموش نکنیم که هر دو بخش در آزمون طرح میشوند.

سوالات به چه زبانی هستند؟

همانگونه که آزمون به زبان انگلیسی است، تمام منابع و نمونه سوالات رشته معماری در ایتالیا به زبان انگلیسی طرح شده اند و کتاب هایی که برای متقاضی در نظر گرفته شده است هم به زبان انگلیسی است.

اخبار مهاجرتی

آخرین اخبار و مطالب وبسایت را به صورت ایمیل دریافت کنید

داروسازی ایتالیا تولک
دوره آیمت IMAT آمادگی آزمون پزشکی و دندان‌پزشکی ایتالیا
به این مطلب امتیاز دهید
4.5/5

شبکه های اجتماعی

پر طرفدارترین مطالب