آکادمی بین المللی دان
DAAN ACADEMY

کتاب آزمون TOLC و منابع تولک آی ای اف TOLC I E F و آزمون تیل

فهرست موضوعات

دسترسی به کتاب آزمون تولک و کتاب TOLC میتواند بخشی از قبولی را تضمین کند. درکنار استفاده از این کتاب آزمون TOLC نیاز است از پکیج آزمون تولک TOLC I E F نیز بهره ببرید. در کنار این مجموعه های مطالعاتی آکادمی دان آموز های ویدئویی را برای دانشپذیران تهیه کرده است که میتوانید آنها را تهیه کنید.

پکیج آزمون تولک TOLC I E F شامل صدها نمونه و کتاب آزمون تولک است که میتوانید این مجموعه های آموزشی را از وبسایت آکادمی دان تهیه کنید و دوره یادگیری خود را شروع کنید.

به دلیل اینکه کامل ترین مجموعه های آموزشی آزمون TOLC I E F برای دانشجویان تهیه شده است، دلیلی وجود ندارد که یادگیری و آمادگی برای این آزمون را به تاخیر بیاندازید و بهتر است همین جالا برای این آزمون آماده شوید.

کتاب آزمون TOLC

آکادمی بین المللی دان کتاب آزمون TOLC و مجموعه های آموزشی متنوعی برای تمامی سطوح علمی تهیه کرده است. با استفاده از این کتاب ها میتوانید بهترین بازدهی را در آزمون های تولک آی ای اف داشته باشید.

این آزمون به صورت آنلاین در خانه یا در دانشگاه برگزار می شود. آزمون TOLC به زبان انگلیسی سه نوع است:

تولک ای TOLC E| مدیریت و اقتصاد | 36 پرسش| 
تولک آی TOLC I | تکنیکال و مهندسی | 50 پرسش|
تولک اف TOLC F| داروسازی و مرتبط با دارو | 50 پرسش| 

این آزمون به صورت جامع تسلط دانشجویان را در علوم پایه مانند ریاضیات، علوم و مهارت هایی مانند منطق ریاضیات و درک مطلب ارزیابی میکند. بخش علوم آزمون ها شامل درس فیزیک، شیمی و یا زیست شناسی است.

مشخصا دسترسی به کتاب آزمون TOLC میتواند تاثیر خوبی در کسب نمره بهتر در آزمون داشته باشد. با این حال این کتاب ها فقط نباید بصورت چاپی باشند و نسخه های دیجیتال و PDF این کتاب ها میتوانند کاربری و روش استفاده بهتر و مناسب تری داشته باشد.

برای استفاده از کتاب آزمون TOLC و قبل از استفاده از پکیج آموزش تولک ابتدا باید با ساختار آزمون آشنا شوید. باید بدانید که چه سرفصل هایی در آزمون مورد ارزیابی قرار می گیرند. این سرفصل ها را میتوانید از لینک زیر دریافت کنید:

دانلود سرفصل های تولک

کتاب و نمونه سوالات آزمون tolc

آزمون TOLC به عنوان یک ابزار اصلی برای ارزیابی دانش و توانمندی دانش‌آموزان در زمینه‌های علوم ریاضی، منطق، فیزیک و شیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این آزمون با هدف بررسی درک مطالب و مهارت‌های علمی دانش‌آموزان طراحی شده است و به آن‌ها امکان می‌دهد که عمق دانش خود را در حوزه‌های مختلف این رشته‌ها ارزیابی کنند.

با شرکت در آزمون TOLC، دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه و تمرین بر روی نمونه سوالات موجود در کتاب‌ها و منابع مختلف، مهارت‌های خود را بهبود بخشیده و به عملکرد برتری در آزمون دست یابند، که این موضوع آن‌ها را برای ورود به دانشگاه یا شرکت در آزمون‌های ورودی به طور کامل آماده می‌سازد.

1- کتاب تولک آی TOLC I مهندسی و تکنیکال

کتاب تولک آی TOLC I مهندسی و تکنیکال

1 – کتاب تولک آی TOLC I  آکادمی دان شامل 50 پرسش است. این پرسش ها شامل مباحث ریاضیات، فیزیک، شیمی و منطق و درک مطلب است.

این کتاب تنها یکی از کتاب های موجود در پکیج آزمون تولک آی TOLC I است و هر زمانی که مایل هستید میتوانید با خیال راحت به مجموعه آموزشی و پکیج کامل این آزمون دسترسی پیدا کنید. 

پرسش های این کتاب شامل محتوای زیر است و جدول زیر اطلاعات بخش‌ها، تعداد سوالات و زمان تخصیص داده شده را به فارسی نشان می‌دهد:

بخش‌هاتعداد پرسشزمان تخصیص داده شده
ریاضیات۲۰ پرسش۵۰ دقیقه
منطق۱۰ پرسش۲۰ دقیقه
علوم۱۰ پرسش۲۰ دقیقه
درک مطلب۱۰ پرسش۲۰ دقیقه
مجموع۵۰ پرسش۱۱۰ دقیقه

همانطور که ملاحظه میکنید این پرسش ها شامل 50 پرسش است و پاسخنامه این کتاب TOLC I تولک آی در انتهای کتاب موجود است.

 

آمادگی کامل برای آزمون TOLC I

2- کتاب TOLC تولک ای مدیریت و اقتصاد

2- کتاب تولک ای TOLC E مدیریت و اقتصاد

باید گفت، کتاب تولک ای TOLC E اختصاصی شامل 36 پرسش این آزمون است و پنج گزینه ای هستند. پاسخنامه این کتاب تولک ای در انتهای صفحات پاسخ های صحیح را مشخص کرده است. تعداد پرسشه ها و مباحث این کتاب TOLC E در جدول زیر مشخص شده است. همچنین در آزمون اصلی شما 90 دقیقه وقت دارید به پرسش های این آزمون پاسخ دهید. البته، باید بدانید هر پاسخ اشتباه 0.25 امتیاز منفی دارد.

این کتاب برای شما بصورت رایگان در اینجا قرار گرفته است. شما میتوانید هر زمان و از هرجا آموزش های کامل و  پکیج آزمون تولک ای TOLC E را از وبسایت آکادمی دان تهیه کنید.

در اینجا نگاهی به جزئیات این کتاب می اندازیم و جدول زیر اطلاعات ساختار آزمون TOLC-E، تعداد پرسش ها و زمان تخصیص داده شده را به فارسی نشان می‌دهد:

بخش‌هاتعداد پرسش هازمان تخصیص داده شده
منطق۱۳ پرسش۳۰ دقیقه
درک مطلب۱۰ پرسش۳۰ دقیقه
ریاضیات۱۳ پرسش۳۰ دقیقه
مجموع۳۶ پرسش۹۰ دقیقه

ساختار تولک ای

آزمون TOLC-E شامل ۳۶ پرسش است که به ۳ بخش تقسیم می‌شود. این بخش‌ها شامل ریاضیات، منطق و درک مطلب هستند.

آمادگی کامل برای آزمون تولک ای

3- بررسی کتاب آزمون TOLC داروسازی

کتاب تولک اف TOLC F داروسازی

آزمون داروسازی و رشته های مرتبط به داروسازی TOLC F است. این کتاب کتاب آزمون TOLC داروسازی شامل پرسش های رسمی آزمون است. 50 پرسش در این کتاب طرح شده است که برای ارزیابی دانشجویان در درسهای ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست شناسی و منطق ریاضیات است. 

این کتاب تنها بخشی از پکیج آموزشی تولک اف است و آموزشهای کامل در پکیج آموزشی درنظر گرفته شده است. پکیج TOLC F شامل صدها نمنه پرسش و آموزش های ویدئویی است که میتواند شما را برای قبولی در امتحان داروسازی ایتالیا آماده کند.

در جدول زیر اطلاعات کامل تری درباره پرسش های این کتاب آزمون تولک اراوه شده است . جدول زیر اطلاعات آزمون TOLC-F به انگلیسی، تعداد پرسش ها و زمان تخصیص داده شده را به فارسی نشان می‌دهد:

بخش‌هاتعداد پرسش هازمان تخصیص داده شده
زیست‌شناسی۱۵ پرسش۲۰ دقیقه
شیمی۱۵ پرسش۲۰ دقیقه
ریاضیات۷ پرسش۱۲ دقیقه
فیزیک۷ پرسش۱۲ دقیقه
منطق۶ پرسش۸ دقیقه
مجموع۵۰ پرسش۷۲ دقیقه

نتیجه هر آزمون TOLC-F انگلیسی بر اساس تعداد پرسش ها صحیح، غلط یا بی‌پاسخ تعیین می‌شود که امتیاز کل به صورت زیر محاسبه می‌شود: ۱ امتیاز برای هر پاسخ صحیح، ۰ امتیاز برای هر سوال بی‌پاسخ و کسر ۰.۲۵ امتیاز برای هر پاسخ غلط.

آمادگی کامل برای آزمون TOLC F

4- دانلود کتاب آزمون تیل TIL پلی تکنیک تورین

منابع آزمون تیل TIL پلی تکنیک تورین

کتاب آزمون تیل TIL پلی تکنیک تورین برای متقاضیان تحصیل در این دانشگاه است. نباید فراموش کنید که آزمون تشابهات زیادی با آزمون TOLC I  دارد ولی متاسفانه در کشور ایران برگزار نمیشود. برای شرکت در آزمون تیل باید به یکی از مراکز آزمون در اطراف کشور مسافرت کنید. این آزمون به صورت آنالاین برگزار میشود و کتاب آزمون TIL را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.

آمادگی کامل برای آزمون TIL تیل

چگونه با کمک کتاب TOLC برای تولک آماده شویم؟

برای آماده شدن برای آزمون TOLC (Test On Line CISIA)، می‌توانید از کتاب‌های آکادمی دان استفاده کنید. در اینجا چند مرحله و توصیه برای استفاده بهینه از کتاب آزمون TOLC آورده شده است:

1. آشنایی با ساختار آزمون:

مطالعه ساختار آزمون: ابتدا با ساختار و بخش‌های مختلف آزمون آشنا شوید. این آزمون معمولاً شامل بخش‌های مختلفی مانند ریاضیات، منطق، فیزیک، و زبان انگلیسی است.

1- استفاده از بهترین پکیج آزمون تولک:

بهترین پکیج آزمون تولک را تهیه کنید و پروسه یادگیری را شروع کنید.


2-  برنامه‌ریزی :

تعیین برنامه مطالعه: برنامه مطالعه روزانه یا هفتگی برای خودتان تعیین کنید و سعی کنید به آن پایبند باشید.
تمرین روزانه: هر روز به مطالعه یک یا دو بخش از آزمون بپردازید تا با مفاهیم مختلف آشنا شوید و تمرین کنید.

3-  مرور و تمرین:

حل تمرین‌های کتاب تولک TOLC: تمرین‌های هر فصل را حل کنید و در صورت نیاز به پاسخنامه‌های تشریحی مراجعه کنید.
مرور مطالب: بعد از مطالعه هر فصل، مطالب را مرور کنید تا مطمئن شوید که مفاهیم را به خوبی درک کرده‌اید.

با پیروی از این مراحل و استفاده از پکی و کتاب مناسب، می‌توانید به خوبی برای آزمون TOLC آماده شوید. موفق باشید!

به این مطلب امتیاز دهید
5/5
مشاوره تحصیلی
درخواست مشاوره تحصیلی
مطالب خواندنی